پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

مشخصات بلاگ

حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم، مرد تلاش و عمل،ناصر آبادی مرد ایده آل تمامی مردمان شهرستان کازرون از خشت تا کازرون و از چنارشاهیجان تا نودان(مجلس دهم)

بایگانی

اسامی رقیبان احتمالی دهقان ناصرآبادی بزرگ

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ق.ظ

اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم

در میان اخبار انتخاباتی مهم‌ترین خبر اعلام دکتر محمدصادقی نماینده فعلی شهرستان بر عدم حضور در رقابت‌های دور بعد از حوزه انتخابیه‌ی کازرون است. گفته می‌شود دکتر محمدصادقی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه شیراز کاندیدا خواهد شد.

در حالی که حدود یک سال به انتخابات مجلس دهم باقی مانده است اما برخی افراد و گروه‌ها از مدت‌ها پیش فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز بر حجم این فعالیت‌ها افزوده شود.

به همین مناسبت کازرون نما گزارشی از برخی اخبار مربوط به این فعالیتها را ارائه می‌کند. در میان اخبار انتخاباتی مهم‌ترین خبر اعلام دکتر محمدصادقی نماینده فعلی شهرستان بر عدم حضور در رقابت‌های دور بعد از حوزه انتخابیه‌ی کازرون است. گفته می‌شود دکتر محمدصادقی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه شیراز کاندیدا خواهد شد.

در حوزه انتخابیه کازرون اما اخباری از فعالیت شخصیت‌هایی چون غلامرضا دهقان ناصرآبادی (نماینده سابق کازرون)، مهندس علی‌نقی طبیب لقمانی و دکتر محمدکاظم پدیدار (اهل کازرون)، مهندس حجت‌الله دهقانی (اهل نودان)، رضازاده (اهل قائمیه)، دکترعباسی (اهل دادین) رمضان پناهنده و دکتر محسن مؤمن‌زاده (اهل کنارتخته) به گوش می‌رسد. حتی شنیده می‌شود برخی از این افراد دعوت‌ها، میهمانی‌ها و هزینه‌ کردهای خود را نیز آغاز کرده‌اند.

همچنین برخی از منابع از احتمال کاندیداتوری یکی از سه مسئول اسبق کازرون در ابتدای دوران اصلاحات (دکتر رصافیانی، مهندس باداهنگ و مهدی پرویزی) خبر می‌دهند. برخی از شنیده‌ها نیز از احتمال کاندیداتوری دکتر غریب فاضل‌نیا (اهل سیف‌آباد) حکایت دارند.

به هر حال برای شکل‌گیری آرایش‌ نهایی انتخابات می‌بایست منتظر فرا رسیدن ماه‌های آینده بود اما به نظر می‌رسد چانچه دکتر محمدصادقی بر تصمیم خود مبنی بر عدم کاندیداتوری از حوزه‌ی انتخابیه‌ی کازرون مصر باشد و تسلیم فشار برخی هواداران خود نشود، می‌بایست منتظر تحولات جدی‌تری در آرایش انتخاباتی این دوره نیز بود.

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی