پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

مشخصات بلاگ

حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم، مرد تلاش و عمل،ناصر آبادی مرد ایده آل تمامی مردمان شهرستان کازرون از خشت تا کازرون و از چنارشاهیجان تا نودان(مجلس دهم)

بایگانی

برگزاری مراسم ترحیم یدالله دهقان ناصر آبادی

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

امروز سه شنبه،مورخ 1394 / 09 / 10 ، مراسم ترحیم(یادبود )فرزند ارشد جناب آقای صدراﷲ دهقان ناصرآبادی بن ام یداﷲ دهقان ناصرآبادی(داماد حاج غلامرضادهقان ناصرآبادی و برادران)به میزبانی جناب آقای حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی در مسجد صاحب الزمان روستای ناصرآباد (نرسیده به دوبانده ی کازرون پس از محله ی دریس)از ساعت دو الی چهار، با حضور و استقبالی چشمگیر و بی سابقه ای نزدیک به پنج هزار نفر از سراسر ایران، بسیار باشکوه و درخور ایشان و خانواده ی پرآوازه ی ناصرآبادی برگزار گردید.

در این مراسم می توان افرادی از سراسر ایران و هر قشر و نوع فعالیتی را ملاقات کرد . افرادی از قائمیه،کوهمره و نودان،کازرون،شیراز،سمیرم ،جهرم ،اصفهان و تهران ،افراد سیاسی،ف رهنگی،اجتماعی،مذهبی و انتظامی.

در این مجلس حتی می توانستی چهره های رقبای احتمالی آقای دهقان چون آقای شفیعی سیف آبادی و بادآهنگ را نیز مشاهده نمود،از دادستان و رئیس نیروی انتظامی کل شهرستان تا رئیس آموزش و پرورش و معاون های رده بالا نیز حضور داشتند.

دایر گردیدن چنین مراسمی به دور از انتظار نبود اما انبوه جمعیتی که دسته دسته و گروه گروه می آمدند و می رفتند حکایت از چیز دیگر ی داشتند که حیرت از چهره ها می زداید و علت و معلول را آشکار یا نهان به مضحکه ی حضور می کشاند.

ما نیز به نوبه ی خود از تمامی افرادی که قبول زحمت کردند و با قدم های خود موجب با شکوه تر شدن هرچه بیشتر این مجلس ختم (ترحیم ) عزیزی سفر کرده بودند،نهایت تقدیر و تشکر را داریم و خواهان و خواستار موفقیت های روزافزونشان می باشیم .

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی