پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

پایگاه رسمی حامیان دهقان ناصرآبادی94/95

دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم،مرد تلاش و عمل

مشخصات بلاگ

حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی پرکاربردترین نماینده شهرستان کازرون در مجلس هشتم، مرد تلاش و عمل،ناصر آبادی مرد ایده آل تمامی مردمان شهرستان کازرون از خشت تا کازرون و از چنارشاهیجان تا نودان(مجلس دهم)

بایگانی

۱۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسیاری از دوستان،آشنایان،حامیان،لیدر ها و حتی رقیبان آقای دهقان ناصرآبادی مکرر پرسش دارند که ایشان چه حزبی دارد و کدام سمتی است؟

ایشان طبق گفته های خود از ابتدا تاکنون خط سیاسی خود را مستقل و بی طرف از هر حزب و گروهی اعلام داشته و در راستای این خط سیاسی از گفته های رهبری و رهنمود های ایشان نیز کمک می گیرد و به فکر حل کردن مشکلات مردم بوده و است و خود را با عدم وابسته کردن به حزب یا گروهی چون دیگر کاندیدا محدود نمی گردد و توان کمک رسانی به هر قشر از جامعه را دارد و به شکلی مصالحت آمیز با تمامی گروه ها به جهت حل مشکلات مردم و غیره ارتباطی آسان برقرار می کند.
  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

دهقان ناصرآبادی تصویب کرد، محمدصادقی پیگیری نکرد:

تاریخ انتشار: ۰۸ تیر ۹۲

مجلس در تاریخ ۸۹/۷/۴ با تصویب لایحه دولت، ۲۳ منطقه ویژه اقتصادی را تصویب نمود که کازرون یکی از این مناطق بود و در تاریخ ۸۹/۸/۱ این مصوبه به دولت ابلاغ شده است.

به گزارش عصر کازرون؛ یکی از ابزارهای لازم برای توسعه صادرات و افزایش تولید و بهره وری و ایجاد اشتغال در کشور، ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

کارکرد مناطق ویژه اقتصادی در تولید ناخالص داخلی و صادرات غیرنفتی آن چنان حائز اهمیت است که می توان آن را به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای رشد و توسعه اقتصاد پایدار تلقی کرد. کشورهای در حال توسعه موفقی نظیر هند و چین که توانسته اند در دهه های اخیر سهم مهمی از صادرات و تجارت جهانی را به خود اختصاص دهند هر کدام ده ها منطقه ویژه اقتصادی تاسیس کرده و به تدریج بسترهای لازم برای پیوند اقتصاد ملی با اقتصاد جهانی را فراهم آورده اند.

تعداد مناطق ویژه اقتصادی بستگی به عملکرد مناطق موجود، جهت گیری کلان اقتصاد کشور و اراده حاکمیت برای رشد و توسعه اقتصادی و پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی دارد. مناطق ویژه اقتصادی ابزاری هستند برای افزایش کارآمدی نیروی کار و سرمایه، جذب فن آوری های نوین، جذب هر چه بیشتر سرمایه های داخلی و خارجی ، افزایش تولیدات با کیفیت و رقابتی و نیز صادرات، بنابراین به همان نسبتی که عملکرد این مناطق بتواند بازتاب دهنده این اهداف باشد انگیزه برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی جدید و خلق فرصت های بیشتر افزایش خواهد یافت.

تجربه عینی مناطق ویژه اقتصادی موجود کشور نشان داده آن دسته از مناطق ویژه ای که بر مبنای مکان یابی درست انتخاب شده و تولید و صادرات آنها بر پایه مزیت های دقیق ملی و منطقه ای تعریف شده است سهم بسیار بالایی از تولید ناخالص ملی و نیز، صادرات کشور را به خود اختصاص داده اند.

به عنوان مثال حجم تولیدات و صادرات سه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، پتروشیمی بندر امام (ره) و نیز صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به تنهایی بخش عمده تولید و صادرات غیر نفتی کشور در حوزه های صنایع میان دستی و پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی و نیز صنایع انرژی بر معدنی و فلزی این مناطق را به خود اختصاص داده است. یکی از دلایل گرایش به ایجاد مناطق ویژه اقتصادی جدید موفقیت اقتصادی همین مناطق است.

قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی سال ۸۴ در مجلس شورای اسلامی تصویب و سهم استانهای کشور و عملکرد آنها از این طرح ملی مشخص شد. قانون فوق مشتمل بر بیست و پنج ماده و دوازده تبصره در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ یازدهم خرداد ماه ۸۴  تصویب شد. طبق تبصره ۲ این قانون، ایجاد مناطق ویژه اقتصادی جدید با تصویب مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

مجلس شورای اسلامی طی دو سال اخیر با بررسی چند لایحه ارسالی از سوی دولت که حاصل مصوبات سفرهای استانی بود، ایجاد ۴۸ منطقه ویژه اقتصادی را مصوب کرد.

مجلس در تاریخ ۸۹/۷/۴ با تصویب لایحه دولت، ۲۳ منطقه ویژه اقتصادی را تصویب نمود که کازرون یکی از این مناطق بود و در تاریخ ۸۹/۸/۱ این مصوبه به دولت ابلاغ شده است.

بایستی به این نکته توجه داشت که در قانون تاسیس این مناطق، قید شده است که به دولت اجازه داده می شود در شهرستان … منطقه ویژه اقتصادی تاسیس نماید و تعیین سازمان مسئول، محدوده و گرایش اقتصادی این مناطق نیز بر عهده دولت گذاره شده است. بدین ترتیب قوانین ایجاد این مناطق دولت را مجاز و نه مکلف به ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در این شهرها نموده است و دولت نیز رسمیت دادن به این مناطق را موکول به معرفی سازمان مسئول توانمند به لحاظ مالی، فنی و تخصصی و نیز ارائه طرح توجیهی مناسب و احراز سیر شرایط قانونی از جمله موضوع تملک زمین توسط بخش خصوصی متقاضی بر عهده گرفتن سازمان مسئولی این مناطق نموده است.

همین نکته ظریف مستتر در قوانین ایجاد این مناطق دست دولت را در اعمال نظارت دقیق بر تعیین سازمان مسئول این مناطق باز نموده و روند عملیاتی شدن این مناطق را متناسب با فراهم شدن بسترها و زمینه ها نموده است. به عنوان مثال با توجه به اینکه مناطق ویژه اقتصادی صرفاً مزیت های قانونی ایجاد شده برای بخش های دولتی و غیر دولتی با هدف افزایش بهره وری نیروی کار و سرمایه و گسترش چرخه تولید و صادرات کالا و خدمات بوده و از اعتبارات عمومی برای ایجاد زیرساخت ها استفاده نمی کنند بنابراین صرفاً آن دسته از شرکت ها و موسسات اقتصادی بخش غیر دولتی قادر به تصدی سازمان مسئولیتی آن ها خواهند بود که بتوانند اولاً نسبت به خرید و تملک زمین های مورد نیاز اقدام نمایند و درثانی از توانمندی مالی، فنی و تخصصی کافی برای ایجاد سریع زیرساخت ها و فراهم نمودن بستر مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این مناطق برخوردار باشند .

بدین ترتیب تا کنون تنها بخشی از این مناطق دارای سازمان مسئول شده و عملیات ایجاد زیرساخت از جمله تسطیح و محصور نمودن اراضی، تهیه طرح جامع، تامین آّب ، برق، گاز، جاده و راه های دسترسی، امکانات زیرساختی مخابرات، جدول کشی و … در نهایت استقرار گمرک ج.ا.ا در ورودی و خروجی منطقه و عملیاتی شدن منطقه را انجام داده اند و تعیین سازمان مسئول، گرایش اقتصادی و محدوده سایر مناطق موکول به معرفی سازمان ها و شرکت های توانمند اقتصادی و اجرایی از سوی مسئولان اجرایی هر استان است.

حال وضعیت مناطق ویژه اقتصادی استان فارس مصوب مجلس شورای اسلامی در سال های اخیر را به طور خلاصه می توان به شرح ذیل بیان کرد:

* جهرم فارس / در مرحله ایجاد زیرساخت می باشد

* لامرد فارس / در مرحله ایجاد زیرساخت می باشد

* کازرون فارس / اقدام خاصی انجام نشده است

* نیریز فارس / اقدام خاصی انجام نشده است

لازم به ذکر است لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در فسا نیز هم اکنون در مجلس در حال بررسی می باشد.

طبق نظر مرکز پژوهش های مجلس، زیرساخت های مورد نیاز برای هر منطقه که به عنوان حداقل های مورد نیاز محسوب می شود به شرح ذیل است. حال کازرون چقدر با ایجاد این زیرساخت ها فاصله دارد؟! بایستی از مسئولین امر پرسید!

majles1

majles

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

 رحلت پیامبراکرم وامامان حسن مجتبی وعلی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد

از طرف حاج غلامرضا دهقان ناصرآبادی

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

درنامه ماریا موسوی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جانشبن ستاد انتخابات استان به فرمانداران شهرستان های استان، شرایط مدارک تحصیلی داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

 به گزارشی، در این نامه که مستندا به مکاتبه مدیرکل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور انجام گردید نظرات و بخشنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نیز قانون تفسیر ماده 28 قانون انتخابات مجلس در اختیار فرمانداران شهرستان های تابع قرار گرفت تا در جریان ثبت نام از کاندیداها مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است در نامه مورخ 15/04/94 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به ستاد انتخابات کشور، مدارک و گواهینامه های دارای ارزش استخدامی از نظر سازمان مذکور مانند مدارک تحصیلی که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باارزش علمی و بدون ذکر کلمه « معادل » صادر و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ملاک باشند، دوره های آموزشی بلند مدت باارزش استخدامی و ...مورد تبیین قرار گرفته اند که در کنار سایر مقررات و بخشنامه های مرتبط، در فرآیند ثبت نام از کاندیداها مبنای عمل خواهند بود.

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

رییس جمهوری قانون اصلاح ماده (۲۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.

به گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن این قانون به شرح زیر است:

قانون اصلاح ماده (۲۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی

ماده واحده ماده (۲۹) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۷/ ۹/ ۱۳۷۸ و اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح می شود:

الف – در جزء (۲۷) بند (الف) ماده (۲۹) قانون، کلمه «ایران» بعد از کلمه «تعاون» اضافه و یک جزء به عنوان جزء (۲۹) به شرح زیر به بند «الف» الحاق می شود:

۲۹- اعضای شوراهای اسلامی شهرها

ب – در جزء (۱۱) بند (ب) ماده (۲۹) قانون، عبارت «شهر و» حذف و یک جزء به عنوان جزء (۱۲) به شرح زیر به آن الحاق می شود:

۱۲- رؤسای اتاقهای بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و رؤسای اتاقهای اصناف و تعاون در استان

این قانون مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ششم خردادماه به تأیید شورای نگهبان رسید.
  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

بر اساس درخواست کاربران و مخاطبان ، کانال رسمی تلگرام سایت حامیان دهقان ناصر آبادی راه اندازی شد.شما می توانید به سادگی و رایگان، عضو این کانال شوید و دوستان خود را نیز به این کانال  تلگرامی دعوت نمایید.

برای عضویت در کانال روی این لینک کلیک کنید:

https://telegram.me/hamiyannaserabadi

در این کانال کسی بجز مدیر کانال شما را نخواهد دید و فقط مدیر کانال می تواند به این کانال مطالب خود را ارسال نماید لذا فقط اخبار و اطلاعات مورد تایید ارسال می گردد.

بر روی لینک فوق کلیک نمایید و بعد از ورود به لینک و باز شدن صفحه کانال بر روی دکمه Join channel  کلیک کنید!

همچنین می توانید با کپی این لینک ها و ارسال آن به دوستانتان ، آنها را به عضویت در این کانال دعوت فرمایید. این، کمک بزرگی به ما خواهد بود و ما قدردان لطف شما هستیم. لذا کافیست لینک فوق را برای آنها ارسال نمایید.

در این کانال از همه چیز آگاه می شوید.

توجه:لینک آپدیت تلگرام

چون کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

آدرس تلگرام ما:
https://telegram.me/hamiyannaserabadi

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

اطلاعیه شماره001144مورخ1394/09/05:عزیزانی که تمایل دارند از برنامه ها،ابلاغیه ها و حضور های آقای حاج غلامرضادهقان ناصرآبادی مطلع گردند می توانند با ارسال شماره تماس،نام و نام خانوادگی و سمت یا شغل فعلی به آدرس ایمیل زیر،شماره خود را بصورت رایگان در سامانه پیامکی حامیان دهقان ناصرآبادی ثبت نمایند و ایشان را همراهی فرمایند،ضمنا پیامک های ارسالی از سوی ما رایگان ارسال گردیده و اطلاعات شما بصورت محرمانه نزد ما خواهد ماند.باتشکر-مدیریت

آدرس ایمیل:hamiyannaserabadi@gmail.com

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ


  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

به جهت حساس بودن انتخابات و نظارت دقیق شورای نگهبان برآن مطلع بودن از قانون انتخابات برای هر فرد قابل تامل و مهم بوده به خصوص افرادی که مقرر خواهند شد به جهت نظارت بر صندوق های رای گیری،شما می توانید متن کامل قانون انتخاب مجلس شورای اسلامی با آخرین اصلاحیات را به انضمام قانون شورای نگبهان برای نظارت بر انتخابات و مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام را بصورا فایل پی دی اف از لینک زیر دانلود کنید:

http://s3.picofile.com/file/8225961142/ghanon_entekhabat_majles_haghgostar_ir.pdf.html

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ

در فضای انتخاباتی امروزه که بالغ بر 60درصد فعالیت ها به کمک اینترنت صورت می پزیرد،مطلع بودن از قانون جرایم رایانه در راستای استفاده از اینترنت به جهت عدم به وجود آمدن مشکل برای همه به خصوص فعالین این حوضه اساسی و مهم می باشد.

شما می توانید به سادگی از لینک زیر متن کامل مورد یاد شده را بصورت پی دی اف دانلود کنید:

http://s3.picofile.com/file/8225959850/ComputerCrimesAct.pdf.html

  • حامیان ناصرآبادی بزرگ